منشی واحد اداری
| نوع همکاری | نیاز به سابقه |
|---|---|
| تمام وقت | حداقل ۱ سال |
توضیحات
پاسخ به تماسهای تلفنی انجام امور هماهنگیهای مربوط به مشتریان و تامین کنندگان داشتن مهارت کافی در نرمافزارهای ورد و اکسل داشتن مهارت کافی در استفاده از اینترنت داشتن روابط عمومی بالا آشنایی نسبی به امور خرید مهارت در تهیه گزارشها و ارائه اطلاعات دقت و توجه به جزئیات مهارت در نگهداری و مدیریت اسناد توانایی کار به صورت مستقل و تیمی مهارت در هماهنگی جلسات و زمانبندیها مهارت در مدیریت تماسها و ایمیلها آشنایی با اصول خدمات مشتریان قابلیت انجام وظایف چندگانه به صورت همزمان قابلیت پیگیری امور اداری مهارت در نگارش و تایپ سریع
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.
