نماینده اداری شرکت (کارپرداز - خانم)
| نوع همکاری | نیاز به سابقه |
|---|---|
| تمام وقت | حداقل ۱ سال |
توضیحات
شرح وظایف: - انجام امور اداری شرکت - مراجعه به ادارات دولتی، بانکها و مراکز مرتبط جهت پیگیری و انجام ماموریتهای اداری - ثبت و آرشیو اسناد و مدارک شرایط مورد نیاز: - جنسیت: خانم - سن: حداکثر 30 سال - مدرک تحصیلی: حداقل کارشناسی - سابقه کار: 1 تا 3 سال در حوزه امور اداری و پشتیبانی اداری - مهارت فنی: تسلط کامل به کامپیوتر، اینترنت و نرمافزارهای اداری - مهارتهای نرم: روابط عمومی عالی، صبر و حوصله، ظاهر شایسته و رفتار مناسب، سرعت و دقت در انجام پروسههای اداری مزایا و حقوق: - حقوق 15 الی 20 - بیمه تکمیلی - وعده ناهار - آموزش - ایاب ذهاب - محیط کاری حرفهای ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه 8 الی 17 لطفا رزومه خود را از طریق واتس اپ به شماره درج شده در آگهی ارسال بفرمایید. با تشکر.
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.
