نوت12
توضیحات
کمی خط خش داره گوشی آکبند نیست دست دوم هست قیمتی که گذاشتم باید نوت9بخرین انتقال مالکیت در لحظه با کارتون و گارد گوشی خوبی هست باطری اوکی 1روز جوابه برای کار سنگین اینستا کالاف و.. رم 8حافظه 128 درضمن گوشی های بازار صفحه تعویض رو با فابریکی مقایسه نکنید البته از همون ها هم کمتر زدم قیمتو
هشدار سامانهٔ همتا:
در صورت انجام معامله، از فروشنده کد فعالسازی را گرفته و حتما در حضور ایشان، دستگاه را از طریق #7777* برای سیمکارت خود فعالسازی نمایید.
آموزش تصویرییادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.
