نیروی اداری
| نوع همکاری | نیاز به سابقه |
|---|---|
| تمام وقت | حداقل ۱ سال |
توضیحات
با سلام احتراما هلدینگ نیلا جهت تکمیل کادر پرسنلی خود نیازمند یک نیروی اداری خانم /آقا به عنوان نماینده شرکت جهت رفتن به ادارات و بانک ها و ... با شرح وظایف ذیل می باشد : 1- با تجربه و آشنایی با امور اداری ۲- مسئولیتپذیری و پیگیری امور ۳ـ آشنایی با سیستم و سامانه ها ۴ـ آشنایی با بایگانی اسناد روزها کاری شرکت از شنبه تا پنج شنبه 7 الی 15 می باشد. ساعات حضور جهت مصاحبه : شنبه تا پنجشنبه از ساعت 12 تا ۱۳ بعد از ظهر می باشد. ادرس: چهار داماهی ساختمان قصرطلایی ورودی Bطبقه دو واحد ۲۰۴
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.
