کارشناس پشتیبانی
نوع همکاری | نیاز به سابقه |
---|---|
تمام وقت | حداقل ۲ سال |
توضیحات
واحد CRM از مهمترین و استراتژیکترین دپارتمانهای مجموعه بوده و لذا افرادی میتوانند در این واحد مشغول به کار شوند که دارای شرایط زیر باشند: آشنایی به تکنیکهای فروش و سابقه کار در زمینه فروش تلفنی جزء امتیازات استخدام میباشد پر انرژی، منظم، با سابقه ی فروش تلفنی آشنایی با شبکههای کامپیوتری توجه به جزئیات مهارت کار تیمی قدرت انعطافپذیری کوشش و پشتکار مهارت ارتباطی قوی مهارت مذاکره تلفنی و متقاعدسازی را به خوبی بدانند با جملات ساده اما هوشمندانه بتوانند دغدغه مخاطب را شناسایی نموده و بهترین مشاوره را به ایشان ارائه دهند آرامش رفتار و بیان هنگام مذاکره تلفنی از الزامات میباشد صبر و حوصله در هنگام مشاوره تلفنی و پاسخ به سوالات مخاطبان از نکات مهم این رده شغلی است پیگیری و ممارست در رفع موانع و مشکلات مراجعین الزامیست افراد حوزه CRM میبایست کاملا مسلط به رفتار و نوع مکالمه تلفنی به لحاظ ادبیات، لحن و ... باشند تا مطابق با استاندارد باشد ارزیابی عملکرد افراد در حوزه فروش، کاملا منطبق با شاخصهای مرتبط با وظایف شغلی انجام میپذیرد ارائه گزارشات دقیق و مستدل
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.