کارمند خانم آشنا به امور ارتباطات
نوع همکاری | نیاز به سابقه |
---|---|
پاره وقت | کمتر از ۱ سال |
توضیحات
ااستخدام خانم با تجربه در دفتر خدمات ایرانسل و امور کافینت دفتر فعال خدمات کامپیوتری/کافینت و نمایندگی ایرانسل واقع در مجتمع فردوسی قشم، جهت تکمیل کادر خود، از یک خانم با تجربه، منظم، مسئولیتپذیر و خوشبرخورد دعوت به همکاری مینماید. شرایط همکاری: ✔️ آشنا به امور کافینت (ثبتنامها، خدمات اینترنتی، تایپ و چاپ) ✔️ آشنا به خدمات ایرانسل (ثبتنام سیمکارت، فروش شارژ، پیگیری امور مشترکین - آموزش نیز داده خواهد شد.) ✔️ اخلاق خوب، مسئولیتپذیری و دقت در کار ✔️ خوشاخلاق، منظم و دارای روحیه کار تیمی ✔️ سابقه کار مرتبط (اولویت با افراد با تجربه) ✔️ ساعت کاری: حداقل ۸ ساعت در روز صبح ها از ساعت ۸ تا ۱۳ ـ عصرها از ساعت ۱۸ تا ۲۱ حقوق: مطابق قانون کار + امکان افزایش حقوق در صورت رضایت کارفرما از کیفیت عملکرد محل کار: قشم، بازار فردوسی ☎️ جهت هماهنگی و مصاحبه ، رزومه و سابقه خود را از طریق چت داخل آگهی و یا تلگرام ارسال کنید.
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.