گوشی 13C
توضیحات
سلام و عرض درود این گوشی از اولش دست خودم بوده پارسال خریدمش همچیش سالمه هیچیش تعویضی نیست همه چیش فابریکی خودشه قیمت ۲۵ تومنه ولی به مشتری واقعی تخفیف هم میدم گوشی ساخت چین هستش رم ۸ ولی خودش رم تقویتی داره رمش تا ۱۶ هم میره پابجی و کالاف رو خیلی خوب میاره اصلا لگ نمیزنه اینستاگرام اینجور چیزا هم خیلی خوب بالا میاره گوشی ۹۰ هرتز هست ساخت چین هستش یاعلی
هشدار سامانهٔ همتا:
در صورت انجام معامله، از فروشنده کد فعالسازی را گرفته و حتما در حضور ایشان، دستگاه را از طریق #7777* برای سیمکارت خود فعالسازی نمایید.
آموزش تصویرییادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.







