گوشی a10s
توضیحات
سلام گوشی سالم ه فقط خشابش عوض شده مال سیم کارت و کارتنش تو اسباب کشی گم شده مالکیت هم نمیتونم بدم چون به نام یکی از دوستان منه که گوشی ازش خریدم باهات خواستی مینویسم معامله هم درب منزل بنده انجام میشه که خیالت راحت باشه نیاز دارم که دارم میفروشمش وگرنه دارم باهاش اسنپ کار میکنم
هشدار سامانهٔ همتا:
در صورت انجام معامله، از فروشنده کد فعالسازی را گرفته و حتما در حضور ایشان، دستگاه را از طریق #7777* برای سیمکارت خود فعالسازی نمایید.
آموزش تصویرییادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.
