گوشی G7
توضیحات
سلام گوشی کاملا سالم فقط ال سی دی نیاز به تعمیر داره همراه با دو قاب مناسب خود گوشی گوشی خیلی خوبی هست از اولم دست خودم بوده میشه اینیستا هم نصب کنید داخلش اگه پول لازم نداشتم ال سی دی رو درست میکردم خودم استفاده می کردم ولی دستم خالیه هرکی میخواد پیام بده گوشی مقطوع تخفیف نداره لطفا تقاضای تخفیف نکنید. واینکه شارژر هم داره ولی مکانی که شارژر رو گذاشتم نمیدونم اگر َارور رو پیدا کردم تحویل میدم با گوشی
هشدار سامانهٔ همتا:
در صورت انجام معامله، از فروشنده کد فعالسازی را گرفته و حتما در حضور ایشان، دستگاه را از طریق #7777* برای سیمکارت خود فعالسازی نمایید.
آموزش تصویرییادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.






