گوشی
توضیحات
گوشی شیائومی نوت ۱۴ کاملا سالم با جعبه ایرادی نداره تعمیر نرفته تا حالا شارژ ام داره ۳ ماه خریدم با آیفون ام طاق میزنم سوال دارید پیوی درخدمت هستم (قیمت ام ۳۵ میلیون با آیفون ایکس اس یا آیفون سون پلاس ام طاق میزنم سوال دارید پیوی عکس ها رو همه رو نگاه کنید ی عکس گذاشتم عکس قیمت
هشدار سامانهٔ همتا:
در صورت انجام معامله، از فروشنده کد فعالسازی را گرفته و حتما در حضور ایشان، دستگاه را از طریق #7777* برای سیمکارت خود فعالسازی نمایید.
آموزش تصویرییادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.








