۴۰۵slx
| کارکرد | مدل (سال تولید) | رنگ |
|---|---|---|
| ۳۰۰۰۰۰ | ۱۳۹۰ - ۲۰۱۱ | خاکستری |
توضیحات
با سلام و درود ۴۰۵اتاق sixمدل ۹۰تمامی مصرفی عوض شده از جمله پمپ بنزین و رادیات و تمامی سنسور ها و....سرسیلند نو استاندارد داشبورد و سالن کرم و تروتمیز وسالم فقط بلوک سیلندر فابریک خودش بوده ترک خورده ک نمیدونم تعمیر بشه باید واز ش ببری تراشکاری ولی خب بلوک کامل هم بخوایین نو نو شرکتی بندازی روش ۲۲ملیون من سرسیلندر رو تازه نو کردم ک الان باز متوجه شدم سیلندر پایین ترک خورده دوستان تمام توضیحات لازم رو دادم کسی مورد پسندش بود با این شرایط درخدمت ام لا تشکر از ناضر محترم
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.



