13max
توضیحات
گوشی دومم هست حتی یک برنامه هم روش نریختم بخاطر اینکه دستم نمیگیرم گوشی رو از دبی خریدم ثبت مسافری شده پارتنامبر آمریکا دو سیم ریحستر نیست هزینه ریحستر 13تومن هست باطری 85 ریپک هست خط و خش جزیی داره این قیمت گذاشتم پول لازمم
هشدار سامانهٔ همتا:
در صورت انجام معامله، از فروشنده کد فعالسازی را گرفته و حتما در حضور ایشان، دستگاه را از طریق #7777* برای سیمکارت خود فعالسازی نمایید.
آموزش تصویرییادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.
