a53
توضیحات
تاچ گوشی یکم شکستگی داره یکم لگ میزنه با دو تومن عوض میشه قیمتو جوری گذاشتم ک روی خرابی تاچش باشه همه چیزش تکمیل کارتن انتقال مالکیت داره قیمت گوشی ۳۵ تومن هست تو دیوار ولی من۱۹ تومن گذاشتم
هشدار سامانهٔ همتا:
در صورت انجام معامله، از فروشنده کد فعالسازی را گرفته و حتما در حضور ایشان، دستگاه را از طریق #7777* برای سیمکارت خود فعالسازی نمایید.
آموزش تصویرییادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.



