Galexya03 core
توضیحات
سلام گوشی از لحاظ فنی به اندازه یکسال هم کار نکرده خدا وکیلی تمیزه و یکبار بار نشده و تعمیرگاه نرفته جعبه و شارژرش موجوده و با گوشی بالاتر از خودش تا قیمت حداکثر ۱۲ میلیون طاق میزنم گوشی خوبیه ولی به دلیل قاب بدرد نخور که باعث شد پشت گوشی خط و خش بیفته اگه گوشی میخوای فنی تمیز باشه این گوشی حرف ندارن عالیه و قاب صفحهی گوشی کمی خط و خش داره تنها بدیش همینه قیمتش هم مقطوع درخواست تخفیف نکنید ضمنا وضع گوشی از لحاظ ظاهری اینقدر خراب نیستش فقط میخواستم توضیح کامل بدم و فقط چت دیوار پاسخگو هستم
هشدار سامانهٔ همتا:
در صورت انجام معامله، از فروشنده کد فعالسازی را گرفته و حتما در حضور ایشان، دستگاه را از طریق #7777* برای سیمکارت خود فعالسازی نمایید.
آموزش تصویرییادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.
