iPhone 11 Normal
توضیحات
درود خدمت همگی ، گوشی در حد نو ، خیلی کم ازش استفاده شده و بی خط و خش ، نه تعمیرات داشته نه باطری تعویض شده.باطری فابریک 75% ، درکل خیلی گوشی خوبیه و تمیزه ، راضی ام ازش.گوشی و ببینی ۲تومن بیشتر میزاری روش برمیداری میری ، به همراه جعبه و انتقال مالکیت. چندتا گارد هم داره ک تقدیمتون میشه دلیل فروش نیاز مالی
هشدار سامانهٔ همتا:
در صورت انجام معامله، از فروشنده کد فعالسازی را گرفته و حتما در حضور ایشان، دستگاه را از طریق #7777* برای سیمکارت خود فعالسازی نمایید.
آموزش تصویرییادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.






