iPhone 12
توضیحات
گوشی کاملا سالم ال سی دی تعویض کردم بخاطری مرکب بالا داده بود هنوزم ال سی دی فابریکش رو دارم الان ال سی دی درجه ۱ بازار انداختم روش گوشی سه ساله دستمه بدون کوچیک ترین اذیت پلمپ خریده بودم شارژم نداره ریجستر هست دو سیم باتری ۷۶ فابریک
هشدار سامانهٔ همتا:
در صورت انجام معامله، از فروشنده کد فعالسازی را گرفته و حتما در حضور ایشان، دستگاه را از طریق #7777* برای سیمکارت خود فعالسازی نمایید.
آموزش تصویرییادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.






