Nokia 8210 4G
توضیحات
گوشی از نظر فنی سالمه و هیچ مکلی نداره بسیار سگ جون و تو گوشی های جدید نوکیا جزو اون باکیفیتاست گوشی سربازیم بود و ۲ سال ازش استفاده کردم و ۲ سالم هست خونه افتاده. ظاهریش مشخصه ضربه خورده و السیدی خط داره هم ظاهریش هماز داخل صفحه نمایش اما مشکلی تو کارکردش نداره و میتونید بدون مشکل استفادش کنید انتن ۴جی داره و میتونید وب گردی کنید خودم تو سربازی باهاش فیسبوک میرفتم و در حد سرچ گوگل جواب میده مثل گوشی هوشمنده سادست میتونید ب کامپیوتر وصل کنید و عکس جابجا کنید دوسیم کارت و حای رم سالم باطری هیولا ی هفته اسفتاده کن . بازی های داخلشم تنوع زیادی داره و برگرفته از بازی های سبک اندرویده خلاصه بکارم نمیاد گفتم بفروشم کسی واس زنگ زدن خاست استفاده کنع یا میتونید حتی ی قاب براش بخرید و ظاهرشم درست کنید. توضیحات بیشتر اس یا چت دیوار در خدمتم . زنگ پاسخگو نیستم. فقط خود گوشی موجوده با انتقال مالکیتش دیگ هیچی ازش ندارم.
هشدار سامانهٔ همتا:
در صورت انجام معامله، از فروشنده کد فعالسازی را گرفته و حتما در حضور ایشان، دستگاه را از طریق #7777* برای سیمکارت خود فعالسازی نمایید.
آموزش تصویرییادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.








