poco x5poro 5g
توضیحات
سلام گوشی سالمه همچیش اوکی هفته پیش ال سی دیش شکست تعویض کردم قصد فروش نداشتم بهترین جنسو زدم 12تومن پول نیازم وگرنه نمیفروختم راضیم ازش 67واته تو 40دقیق پر میشه 256گیگ رام 8 با شارژر اورجینالش تقدیم میشه که فقط پول شارژرش الن 4تومنه 2تا گاردم دارع محافظ لنزم داره گوشی کم کاره چون صافکارم زیاد استفاده نمیکنم ازش نوکیا دارم عکس گوشیو نداشتم این دوتارو گذاشتم
هشدار سامانهٔ همتا:
در صورت انجام معامله، از فروشنده کد فعالسازی را گرفته و حتما در حضور ایشان، دستگاه را از طریق #7777* برای سیمکارت خود فعالسازی نمایید.
آموزش تصویرییادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.



