redmi not 15 4G
توضیحات
سلام من این گوشی رو 3 روزه گرفتم 18 ماه گارانتی داره یعنی یجورایی پلمپ هستش 1 تومن گلس فول چسب براش گرفتم 500 گارد خلاصه بگم گوشی از هر نظر عالیه
هشدار سامانهٔ همتا:
در صورت انجام معامله، از فروشنده کد فعالسازی را گرفته و حتما در حضور ایشان، دستگاه را از طریق #7777* برای سیمکارت خود فعالسازی نمایید.
آموزش تصویرییادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.
