redmi note 14 pro
توضیحات
.با سلام عرض و ادب احترام . گوشی نوت 14 پرو ۷ ماه هست خرید ام گوشی خیلی تمیزی هست اولین روزی که خریدم پشت و صفحه شو گلس گذاشتم و دوربین هاشو محافظ گذاشتم بدون کوچکترین ایراد و هنگ خودم هم کم استفاده کردم . پول لازممه برا همین میفروشم وگرنه گوشی خیلی خوبی هست . معاوضه با گوشی هم دارم یا موتور سیکلت هوندا هم دارم . تخفیف پایه معامله در حد شیرینی . . با تشکر از عوامل دیوار .
هشدار سامانهٔ همتا:
در صورت انجام معامله، از فروشنده کد فعالسازی را گرفته و حتما در حضور ایشان، دستگاه را از طریق #7777* برای سیمکارت خود فعالسازی نمایید.
آموزش تصویرییادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.
