Relme Note 50
توضیحات
مشخصات گوشی رو اسکرین شات گرفتم هست بعلت نیاز مالی میخوام بفروشم . خودم ۱۹/۵ میلیون خریدم ولی ۴/۵ دارم زیر قیمت میفروشم . یه تخفیف جزئی هم به خریدار میدم گوشی نو و آکبند هست + کد رجیستری
هشدار سامانهٔ همتا:
در صورت انجام معامله، از فروشنده کد فعالسازی را گرفته و حتما در حضور ایشان، دستگاه را از طریق #7777* برای سیمکارت خود فعالسازی نمایید.
آموزش تصویرییادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.



