RTX 5060 8GB SOLO
توضیحات
از دی ماه سال پیش خریدم و از اول دست خودم بوده خیلی کم استفاده شده دماش هم تو حد استاندارد بوده و آسیبی هم از نظر فیزیکی بهش وارد نشده ، با نو هیچ فرقی نداره ، گارانتی هم داره و خریدار هم میتونه هنگام معامله بیاد و تست کنه . دوستانی که فکر میکنن قیمت منطقی نیست اولا باید بگم از دیجیکالا خرید کردم ، نرید قیمت ترب نیارید برای من ، دوما اگه فکر میکنید جای دیگه ای به صرفه تر میفروشه از همونجا ثبت سفارش کنید و وقت بنده رو هدر ندید ، با تشکر. به پولش احتیاج دارم پس درخواست تخفیف های آنچنانی و قیمت های پرت و پلا نکنید.
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.







