S25 + plus
توضیحات
سلام گوشی نوی نو هست بدون رجیستر و سیم داخلش نرفته و تا دو ماه انتن داره میشه بدون رجیستر ازش استفاده کرد رنگ نچرال تیتانیوم ۲۵۶ گیگ دو سیم کارت با گارد مگ سیف و سفارش اروپا معاوضه و فروش
هشدار سامانهٔ همتا:
در صورت انجام معامله، از فروشنده کد فعالسازی را گرفته و حتما در حضور ایشان، دستگاه را از طریق #7777* برای سیمکارت خود فعالسازی نمایید.
آموزش تصویرییادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.





