x9d
توضیحات
سلام عزیزانم گوشی و چند ماه گرفتم و خیلی خیلی تمیزه. به علت مشکل مالی و نیاز به پول قصد فروشش و دارم. بسیار گوشی خوب و خوشگل و خوش دستیه. تراشه اسنپدراگون قوی باطری ۸۳۰۰ آمپر گواهی ip69 ، ip68، ارتفاع ۲ متر و عمق ۲متر و جوابه عکسای عالی و زیبا خلاصه گوشیه آسیه، دنبال گوشی قدرتمند میگردی این حرف نداره با تشکر از عوامل زحمتکش سایت دیوار
هشدار سامانهٔ همتا:
در صورت انجام معامله، از فروشنده کد فعالسازی را گرفته و حتما در حضور ایشان، دستگاه را از طریق #7777* برای سیمکارت خود فعالسازی نمایید.
آموزش تصویرییادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.
