xbox 360
توضیحات
با سلام این کنسول رو من سال 97خریدم و تا الان تو انباری بوده به شدت سالم و با وسواس نگه داری شده میشه گفت به شرط کارتونش بو نو بودن میده دفترچه اش هنوز هست سالمه سالمه بدون باز شدگی پلمپ پلمپ مهلت تست دارد دسگاه رو بهتون قول میدم ببرید تا ده سال بیشتر براتون کار میکنه چون ی فن خیلی قوی داره که اصلا نمیزاره کنسول داغ بشه میتونین بیاین تست کنین همچی سالم و مرتب دارای بازی دوتا دسته سالم هم دارد آدابتور هم دارد که وقتی برق قطع بشه کنسول چیزیش نمیشه همچی نو و بودن خرابی کیفیت در حد پلستیشن4 اگه مشتری باشین میتونین بیاین تست کنین معاوضه هم فقط با موتور مزایده یا حق.
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.








