استخدام حسابدار و منشی و دستیار دفتر
توضیحات
استخدام نیروی حسابدار حداقل ۲ سال سابقه مسلط به برنامه حسابداری پاتریس و هلو آشنایی ابتدایی به wordو excell منظم دقیق ،با انگیزه و دارای روحیه تیمی وظایف ، ثبت فاکتور خرید و فروش ، ثبت اسناد روزانه ، مغایرت گیری حساب اشخاص ، بانک و انبار و ، ساعت کار ۳ روز در هفته روزهای زوج استخدام کارمند خانم جهت کارهای اداری دفتر پاسخگویی به تلفن و هندل کردن کارهای دفتر هماهنگی امور مشتریان و پیگیری مطالبات آشنا به آپلیکیشن های مجازی , اینستا ، تلگرام ، واتساپ ، دیوار و، آشنایی ابتدایی به wordو excell فن بیان و ظاهر اراسته کارمند اداری از ۹/۵ صبح تا ۶ عصر منظم و دقیق با انگیزه و دارای روحیه کار تیمی سن ۲۵ تا ۴۵ سال محل کار ،، خ انقلاب خ بهار جنوبی رسته شغلی ، فروش تجهیزات تاسیساتی ساختمان ارسال رزومه و هماهنگی مصاحبه از طریق تماس ، واتساپ و شماره های آگهی
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.