استخدام مسئول دفتر (خانم)
| نوع همکاری | نیاز به سابقه |
|---|---|
| تمام وقت | حداقل ۲ سال |
توضیحات
شرایط احراز سن:22 تا 35 دارای مدرک کاردانی / کارشناسی تمام رشتهها دارای سابقه کار مرتبط مسلط به آیین نگارش مسلط به ورد، اکسل و اوت لوک توانایی اولویتبندی، زمانبندی و ساماندهی جلسات و برنامهها مسئولیتپذیری مهارت برقراری ارتباط موثر توجه به جزئیات و سرعت در انجام امور آشنا با زبان انگلیسی وظایف و مسئولیتها پاسخگویی به تماسها و هماهنگی مراجعات حضوری به دفتر مدیرعامل و ثبت سوابق و ارائه گزارش روزانه آنها به مدیرعامل تهیه و تدوین گزارشها و مستندات مورد نیاز مدیرعامل دریافت و ارسال ایمیلها و تنظیم و ثبت جلسات در تقویم کاری مدیر، قرار ملاقات افراد، ثبت برنامه ملاقات مدیرعامل نگارش و ثبت نامهها و پیشنویس مکاتبات، پیگیری نهایی شدن و ارسال آن به ذینفعان ارجاع دستورات مدیرعامل، نامهها و مرسولات به واحدهای ذیربط هماهنگی نظم و پاکیزگی دفتر مدیرعامل بر اساس اصول و موازین مربوطه هماهنگی و پیگیریهای لازم برای انجام پذیرایی از مدیرعامل و میهمانان ایشان ساعات کاری شنبه تا چهارشنبه 8 الی 17:30 لطفا رزومه ی خود را به همین شماره داخل واتساپ ارسال فرمایید.
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.
