کارکرد | مدل (سال تولید) | رنگ |
---|---|---|
۵۵٬۰۰۰ | ۱۳۹۷ | سفید |
در حد صفر . با لوازم اضافه نصبه کیلس ، ریموت، کفی، اینه ها برقی تاشو . ریموتی . لاستیک هانو . کیفت داشبرد بهتر از ام جی ۶ . صندلیهای عقب تاشو .دسترسی به صندوق . برند ۱۰۰ ساله انگلیسی . سواری ماشین در حد هیوندای النترا اصلا قابل مقایسه با چینیها نیست معاوضه با هیوندای ای ۲۰ مزدا ۲ یا ام جی ۳ = موتور ۱۵۰۰ هاچبک باشه بازدید فعلا ساری موتور ۱۵۰۰ cc بسیار کم مصرف درعین حال پر شتاب ۹.۷ ثانیه با ۱۳۰ اسب قدرت بخاطر توربویی که روش نصبه.حرارت موتور کنترل شده تر از ام جی ۶ ۱۸۰۰ccبا ۱۶۰ اسب ۹.۹ ثانیه شتاب داره . هم توربو هم گیربگس همخوانتر از ام جی ۶ داره در حالی که موتور ام جی ۶ پر مصرف و پر حرارت از این ماشینه که این حرارت فرسودگی موتور ۶ رو داره . گیربکس ایسین ژاپن روش نسبه گیربکس شورلت ،فورد و... مال شرکت آیسینه سیستم کنترل پایداری الکترونیکی کمک میکنه سر پیچها، شعاع چرخش فرمون کمتر میشه و سرعت بالا باعث سفت شدن فرمون میشه. شیب به عقب حرکت نمیکنه . اتو هلد نداره ولی گیربگسش رو حالت D تو شیب قفل میشه نگه میداره و اصلا به عقب حرکت نمیکنه علت اینو راستش خودمم نمیدم و...
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.