انجام امور اداری شرکت
نوع همکاری | نیاز به سابقه |
---|---|
تمام وقت | ندارد |
توضیحات
با سلام یک شرکت فنی مهندسی جهت تکمیل کادر اداری خود به یک نفر دارای مدرک تحصیلی حداقل لیسانس و آشنا به کامپیوتر و انجام امور اداری و پی گیری های مربوطه دارد . نوع فعالیت مدیر پروژه شرکت جهت انجام امور اداری صورت وضعیت و پی گیری های امور اداری در ادارات برق و بیمه و مالیات و بانک و .... رزومه خود را ارسال نمایید تا جهت مصاحبه هماهنگ شود
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.