مسئول دفتر مدیر
۳ هفته پیش در تهران، بلوار کشاورز
نوع همکاری | نیاز به سابقه |
---|---|
تمام وقت | حداقل ۱ سال |
توضیحات
استخدام مسئول دفتر مدیر شرایط سنی : ۲۴ - ۳۰ سال شرح وظایف: • انجام امور اداری و دفتری مدیر • تنظیم برنامه های کاری و جلسات مدیر • پاسخگویی به تماس ها و ایمیل های دریافتی • تهیه گزارشات و ارائه آنها به مدیر • انجام امور مربوط به بایگانی و اسناد • حفظ نظم و انضباط در دفتر • انجام سایر امور محوله از سوی مدیر شرایط احراز شغل: • داشتن حداقل ۱ سال سابقه کار در امور دفتری و اداری • فن بیان بالا و توانایی برقراری ارتباط موثر • پیگیر و مسئولیت پذیر بودن • داشتن روحیه کار تیمی و تعهد به همکاری با دیگران • مقید به قوانین جمهوری اسلامی ایران مزایای شغلی: • محیط کار پویا • فرصت رشد و ارتقای شغلی • حقوق و مزایای مطابق با قانون کار
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.