منشی اداری، مسئول دفتر
نوع همکاری | نیاز به سابقه |
---|---|
تمام وقت | حداقل ۵ سال |
توضیحات
شرح شغل و وظایف: توانایی برقراری ارتباط پاسخگویی به تلفن تایپ حرفه ای انجام نامه نگاری و مکاتبات اداری هماهنگی جلسات و برنامه های معاون انجام اموردفتری به صورت کاملا حرفه ای هماهنگی جهت ارسال و دریافت مرسولات ایجاد هماهنگی محافظت و نگهداری از اسناد و اطلاعات اطلاع از دستورالعمل ها و مقررات اداری توانایی فعالیت در شرایط کاری سخت و پرفشار درون سازمانی شایستگی های تخصصی: پیگیر و نتیجه گرا مسئولیت پذیر و خلاق صادق و راز دار روابط عمومی بالا و داشتن روحیه کار تیمی مسلط به اصول نگارش، نامه نگاری و تایپ سریع مهارت های سازمانی و مدیریت زمان عالی (توانایی مدیریت همزمان امور مختلف)
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.