کارمند امور واردات و بازرگانی خانم (پاره وقت)
| نوع همکاری | نیاز به سابقه |
|---|---|
| پاره وقت | حداقل ۳ سال |
توضیحات
شرکت ما فعال در حوزه واردات و فروش لوازم روشنایی و تجهیزات برقی ساختمان است. بهمنظور گسترش تیم بازرگانی، به یک خانم باانگیزه، دقیق و آشنا با فرآیندهای ثبت سفارش و واردات کالا نیاز داریم. شرح وظایف: ثبت سفارش کالا در سامانه جامع تجارت پیگیری امور مربوط به ثبت سفارش، مجوزها، تخصیص ارز و ترخیص کالا ارتباط با تامینکنندگان و هماهنگی با گمرک یا شرکت حملونقل تهیه و بایگانی اسناد و مدارک بازرگانی (پروفرما، پکینگ لیست، بارنامه و ...) همکاری با واحد مالی و انبار جهت تحویل کالا یک روز در هفته حضوری شرایط احراز: تحصیلات: حداقل کارشناسی (ترجیحاً رشتههای مدیریت، بازرگانی، اقتصاد یا مرتبط) آشنایی کامل با: سامانه جامع تجارت فرآیندهای واردات و ترخیص کالا نرمافزارهای آفیس (بهویژه Excel و Word) دقت بالا، نظم، مسئولیتپذیری و روحیه پیگیری محل کار و مصاحبه حضوری: لاله زارنو، کوچه گل پرور، پلاک ۱۲، واحد ۳ نحوه ارسال رزومه: علاقهمندان میتوانند رزومه خود در واتس اپ یا چت دیوار ارسال نمایند
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.
