کارمند پشتیبانی
| نوع همکاری | نیاز به سابقه |
|---|---|
| تمام وقت | کمتر از ۱ سال |
توضیحات
اگر فردی منظم، دقیق و خوشبرخورد هستید و از ارتباط با مشتریان لذت میبرید، ما به دنبال شما هستیم! در این موقعیت، شما نقش کلیدی در سرعتبخشیدن به فرآیند ثبت و ارسال سفارشات و افزایش رضایت مشتریان خواهید داشت. مسئولیتهای کلیدی • ثبت کردن سفارشهای غیرآنلاین در نرمافزار حسابداری • تکثیر فاکتورها جهت مستندسازی فرآیند فروش و تحویل دادن آنها به بخش ارسال • تعیین کردن نوع ارسال بر اساس انتخاب مشتری برای صدور قبض و هماهنگی با بخش ارسال • ارسال کد رهگیری و قبض برای مشتریان بهمنظور اطلاعرسانی وضعیت سفارش • برقراری تماس با مشتریان برای حفظ و تقویت ارتباط موثر • بررسی موجودی انبار شرایط احراز • آشنایی با نرمافزارهای حسابداری • دقت بالا، نظم و مسئولیتپذیری در انجام امور • مهارت ارتباطی و روابط عمومی مناسب
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.
