کارکرد | مدل (سال تولید) |
---|---|
۵۰۰٬۰۰۰ | قبل از ۱۳۶۶ |
خاور ۸تن فنی بشرط مدل ۱۹۶۹میلادی منتاژ آلمان(وارداتی) ✅موتور و گیربکس بشرط تعمیر اساسی میل لنگ،میل سوپاپ، شاتون،پیستون، رنگ یاتاقان ...همه صفر ♨️دیفرانسیل ۸۱۳ بشرط سالم و سرحال تعمیر اساسی رادیات بزرگ نو ۱۰تن گاردان گردن کلفت ۹۱۱ ✅بوستر ترمز قوی بادی ۹۱۱ ⚠️لنت و طبق ها و سیلندرهای ترمز همگی نو ۸۰۸ ♨️جعبه فرمان تازه تعمیر آماده کار و جاده باطری ها نو دیسک و صفحه نو استارت و دینام نو شاسی آلمانی پرچ فابریک سالم ♻️((نکته: همکاران عزیز خودتون استاد و خدای تجربه هستید خوب میدونید که خاور چه مدل ۷۰، چه مدل ۶۰ ، چه مدل ۵۰ همگی بالای ۳۰سال کار کردن و سن فرسودگیشون رسیده چیزی که مهمه(موتور،گیربکس،دفرانسیل، شاسی) هست که باید سالم باشه ، این ماشین از لحاظ فنی درجه یکه، البته ماشین صفر هم که باشه باز بستگی به رانندش داره، راننده هر ماشینی باید اونو بفهمه و درکش کنه چجوری پا روگاز بزاره، چجوری بار ببره، چجوری فشاربیاره اگه این نکته بفهمه میتونه از خاور صاحب همه چی بشه))♻️ ❌فنربندی های محور عقب و جلو نو تعمیر اساسی معاوضه فقط با کامیونت سوپر دار(الوند، هیوندا، یا کاویان) مابقی سرمیدم
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.