راهنمای خرید دفتر کار ارزان در تهران

0

با اینکه داشتن دفتر کار در تهران خیلی ساده نیست، ولی برخی معتقدند خرید دفتر کار ارزان در تهران، به مراتب از اجاره‌نشینی بهتر است. برخی هم خرید دفتر کار را برای سرمایه‌گذاری بهتر از خرید خانه و زمین می‌دانند. در این مطلب به شما می‌گوییم که در کدام مناطق و با چه شرایطی می‌توانید صاحب یک محل کار ارزان شوید.

وقتی چندین و چند همکار و نیروی کار، کلی تجهیزات و وسایل مختلف دارید، بدون شک اثاث‌کشی خیلی راحت نیست. از یک سو چند روزی درگیر جمع‌آوری لوازم و اثاث‌کشی هستید و از سوی دیگر چند روزی هم همکارانتان نمی‌توانند به درستی کار کنند. به همین دلیل است که بسیاری از صاحبان کسب‌وکار و مدیران تلاش می‌کنند تا هر طور که شده یک دفتر کار خریداری کنند.

با توجه به افزایش شدید قیمت‌ها و اوضاعی که همه ما به‌خوبی به آن واقفیم، خرید دفتر کار خیلی هم کار ساده‌ای نیست. البته اگر سرمایه نسبتا مناسبی داریم، دلیل نمی‌شود که نا امید شویم و قطعا جوینده یابنده است. امروز می‌خواهیم درباره خرید دفتر کار ارزان در تهران شما را راهنمایی کنیم و با بررسی آگهی‌های دیوار ببینیم این دفاتر در چه بازه قیمتی قرار دارند ضمن اینکه متراژ و دیگر ویژگی‌های آنها را بررسی خواهیم کرد.



آگهی‌های فروش اداری و تجاری تهران در دیوار



مناطق مناسب برای خرید دفتر کار ارزان در تهران

اگر دنبال خرید دفتر کار در تهران هستید که قیمت مناسبی داشته باشد باید به سه نکته مهم زیر توجه کنید:

  1. با توجه به قیمت‌های موجود باید حداقل بیش از یک میلیارد تومان برای خرید دفتر بپردازید.
  2. نباید به دفاتر کاری فکر کنید که خیلی بزرگ و دلباز هستند!
  3. در مناطق مختلف می‌توانید دنبال دفتر کار باشید، اما طبیعی است که در برخی مناطق بالای شهر یا جاهایی که مرکز اداری و تجاری هستند، نباید دنبال قیمت‌های پایین باشید.

معمولا بازه قیمتی دفاتر کاری که به شما معرفی می‌کنیم بین ۱ تا ۳ میلیارد تومان است که نسبت به مواردی با قیمت بیش از ۱۰ میلیارد تومان، قیمت خیلی خوبی دارند. از جمله محله‌هایی که می‌توانید دنبال دفتر کار ارزان در تهران باشید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. این موارد به عنوان مثال و نمونه هستند:

همان‌طور که اشاره کردیم می‌توانید در مناطق مختلف تهران دنبال دفاتر کار ارزان باشید. بنابراین تلاش کنید که معیارهایتان را در نظر بگیرید و سپس محل کار مناسب‌تان را پیدا کنید.

ویژگی‌های دفتر کار ارزان در تهران

وقتی با کلمه ارزان مواجه می‌شویم، ناخودآگاه فکر می‌کنیم هر چیز بی‌کیفیتی ارزان است. البته این موضوع یک امر نسبی است و در این مطلب دنبال دفاتر کاری هستیم که نسبت به موارد لوکس، ارزان‌تر هستند. اما همان‌طور که در محله‌های مختلف می‌توانید دفتر کار ارزان پیدا کنید، محل کار شما هم می‌تواند امکانات خوبی داشته باشد. البته از نظر متراژ باید حدودا روی ۶۰ تا ۸۰ متر حساب کنید.

از جمله مهمترین امکانات دفاتر کار اقتصادی مناسب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نقشه خوب
  • آسانسور
  • کابینت MDF
  • گاز صفحه‌ای
  • هود
  • پکیج
  • پارکینگ و انباری
  • تراس
  • نورگیر خوب
  • کمد دیواری
  • کولر آبی یا گازی
  • کف سرامیک
  • دسترسی به سرویس حمل‌ونقل عمومی

دیوار املاک

چطور دفتر کار ارزان پیدا کنیم؟

شاید فکر کنید خرید دفتر کار ارزان خیلی سخت است و باید خیلی دنبال آن بگردید. با اینکه قیمت‌ها بالا رفته است، اما کافیست به سایت یا اپلیکیشن دیوار سر بزنید. بعد از ورود به صفحه اصلی روی قسمت املاک بزنید و سپس وارد قسمت فروش اداری و تجاری شوید. در زیردسته دفتر کار، اتاق اداری و مطلب می‌توانید دفاتر اداری را پیدا کنید.

ابتدا بهتر است کمی در بین آگهی‌ها بگردید تا با قیمت‌ها و جزئیات بیشتر آشنا شوید. برخی از آگهی‌ها که به صورت توافقی هستند، اما بسیاری از آنها قیمت دارند. بعد از اینکه نمونه‌های مختلف را متناسب با بودجه خودتان پیدا کردید، می‌توانید براساس آنها از فیلترهای مختلف مانند متراژ، قیمت، محله و… استفاده کنید تا نمونه‌های مشابه را هم ببینید.

فیلتر حداکثر قیمت می‌تواند برای پیدا کردن دفتر کار اقتصادی مناسب به شما کمک می‌کند. می‌توانید حداکثر بودجه مدنظر خودتان را در این فیلتر دیوار تنظیم کنید و آگهی‌های مرتبط را ببینید. البته دو نکته را در این مورد در نظر داشته باشید:

  • اول اینکه تنظیم حداکثر قیمت روی بازه‌های پایین، احتمالا شما را به آگهی‌های مناسبی نمی‌رساند. اکثر آگهی‌ها با این فیلتر، توافقی‌ها یا آگهی‌هایی می‌شوند که فروشنده، به‌جای قیمت کل، قیمت هر متر مربع از دفتر را درج کرده است.
  • نکته دوم اینکه اگر دفتر اداری مناسب با حداکثر بودجه خود پیدا نکردید، فیلتر را یک پله افزایش دهید. به‌عنوان مثال اگر با فیلتر حداکثر قیمت ۸۰۰ میلیون تومان دفتر کار پیدا نکردید، شاید در فیلتر حداکثر یک میلیارد تومان، مورد مناسبی پیدا شود. در این‌صورت شاید با کمی چانه‌زنی بتوانید دفتر را با قیمتی نزدیک به توانایی خود بخرید.




جمع‌بندی

اگر دنبال خرید دفتر کار ارزان در تهران هستید، قطعا این موضوع غیرممکن نیست. فقط بعد از اینکه بودجه‌تان مشخص شد، باید کمی بگردید تا به مورد دلخواهتان برسد. ضمن اینکه برخی آگهی‌ها در سایت دیوار فروش اقساطی یا وام هم دارند که می‌توانید با خیال راحت صاحب دفتر کار موردنظرتان شوید.

در این مطلب به مواردی اشاره کردیم که به خرید دفتر کار ارزان در تهران به شما کمک می‌کند. برای این منظور باید روی مواردی حساب کنید که بین ۶۰ تا ۸۰ متر مربع هستند. حداقل بودجه‌تان باید بین ۱ تا ۳ میلیارد تومان باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.