با ۱۰۰ میلیون تومان چه ماشینی بخریم؟

راهنمای خرید خودرو تا ۱۰۰ میلیون تومان

55

با ۱۰۰ میلیون چه ماشینی بخریم؟ قطعاً باور این حقیقت برای همه ما سخت است که امروزه با قیمت ۱۰۰ میلیون تومان نمی‌توان هیچ خودروی صفر کیلومتری خرید؛ حقیقت تلخی که تا همین چند سال پیش حتی تصور آن غیرممکن بود، اما اکنون ما در شرایطی هستیم که خرید خودرو تا ۱۰۰ میلیون تومان سخت شده است.

امروزه نه‌تنها خودروی صفر کیلومتر در این بازه قیمتی موجود نیست، بلکه حتی خودروهای ارزنده و مناسب نیز کمتر پیدا می‌شود. تا جایی که بعضی‌ها به این فکر می‌کنند که آیا خرید خودرو در این بازه قیمتی کار منطقی و درستی است یا نه.

شاید شما بگویید که مجبور به خرید یک خودرو با همین مقدار پول هستید. بنابراین ما سعی کرده‌ایم تا با بررسی دقیق و کارشناسی در این مطلب راهنمای خرید خودرو تا ۱۰۰ میلیون تومان، به شما کمک کرده‌ باشیم

راهنمای خرید ماشین با ۱۰۰ میلیون تومان

ابتدا باید اشاره کرد که انتخاب‌های متعددی پیش روی شما نیست؛ درواقع انتخاب‌هایی که ارزنده و مناسب باشند. خودروهای موجود زیر ۱۰۰ میلیون تومان عموماً سن زیادی دارند و کارکرد آنها نیز کم نیست. بنابراین باید در کارشناسی خودرو بسیار دقت کنید و سلامت آن را از هر نظر بررسی نمایید.

 انتخاب خود را از بین خودروهایی انجام دهید که تعمیرات و تأمین قطعات آنها سخت نباشد تا در این زمینه برایتان دردسر ایجاد نکند. همچنین، هزینه تعمیرات و قیمت قطعات آن هم کم باشد، چراکه یک خودروی کارکرده به‌نسبت مسن، قطعاً بیشتر از خودروهای جوان و صفر نیاز به تعمیر و خرید قطعه پیدا می‌کند. پس این موارد را پیش از خرید خودرو تا ۱۰۰ میلیون تومان در نظر داشته باشید.

در ادامه بهترین گزینه‌های خرید ماشین زیر ۱۰۰ میلیون تومان را می‌توانید بخوانید. با ما همراه باشید.

پژو ۲۰۶ قدیمی یکی از بهترین گزینه‌های خرید خودرو تا ۱۰۰ میلیون تومان

۱ – پژو ۲۰۶ 

اگر قصد خرید خودرو تا ۱۰۰ میلیون تومان را دارید و به دنبال هاچ‌بک هم هستید، در ایران گزینه‌ای بهتر از پژو ۲۰۶ پیدا نمی‌کنید. در حال حاضر در بازار می‌توانید یک پژو ۲۰۶ تیپ دو مدل ۸۱ تا ۸۴ را با قیمت بین ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون خریداری کنید. این بازه قیمتی برای پژو ۲۰۶ تیپ ۵ به ۸۰ تا ۱۰۰ میلیون افزایش می‌یابد. البته پژو ۲۰۶ تیپ ۵ تولید ۸۲ به بعد را به‌ندرت می‌توان زیر ۱۰۰ میلیون تومان پیدا کرد.

مواردی که باعث می‌شود این خودرو در بین اولویت‌های راهنمای خرید خودرو تا ۱۰۰ میلیون تومان قرار بگیرد، عبارت است از:

  • تعمیرات ساده و بی‌دردسر
  • تأمین قطعات راحت
  • بازده فنی همچنان مناسب و دوام کیفی به‌نسبت خوب
  • بازار کارکرده‌های خیلی خوب و محبوبیت در بازار

یکی از جذابیت‌های پژو ۲۰۶ موجود در بازار در این سن و سال، نسخه‌های فرانسوی هستند که طرف‌داران زیادی دارند. البته باید اضافه کرد که این هاچ‌بک کوچک و تند و تیز هزینه نگهداری کمی ندارد و قیمت قطعات آن در بازار به‌نسبت زیاد است؛ به‌خصوص که احتمالاً با خرید یک پژو ۲۰۶ حدوداً ۱۸ ساله (هرچند فرانسوی‌الاصل) باید سراغ تعمیرات اساسی موتور و گیربکس بروید.

بر اساس آگهی‌های دیوار پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل‌های ۸۱ تا ۸۴ با قیمتی حدود ۵۰ تا ۱‍۰۰ میلیون خرید و فروش می‌شوند. همچنین، تیپ ۵ این خودرو نیز در بازه قیمتی ۸۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود.

آگهی‌های خرید و فروش پژو ۲۰۶

پژو پارس - یکی از بهترین خودروهای زیر ۱۰۰ میلیون

۲ – پژو پارس، سمند و پژو ۴۰۵

با صد میلیون چه ماشینی بخریم؟ اگر به دنبال خرید خودرو تا ۱۰۰ میلیون هستید و یک سدان کم‌دردسر و آرام خانوادگی می‌خواهید که جوابگوی برخی سفرهای جاده‌ای کوتاه شما نیز باشد، بهترین انتخاب در ایران می‌تواند خانواده پژو ۴۰۵ باشد. اینکه می‌گوییم خانواده پژو ۴۰۵ دربرگیرنده تمامی اعضای این خانواده با پلتفرم مشترکشان است. سمند EF7 و LX، پژو پارس (پرشیا) و سمند خودروهایی هستند که نسخه‌های کارکرده و مسن آن‌ها در این بازه قیمتی عرضه می‌شود.

اگر برایتان سوال شده که با ۷۰ میلیون چه ماشینی بخرم باید بگوییم که مدل‌های مربوط به اواسط دهه ۷۰ تا اواسط دهه ۸۰ (۷۵ تا ۸۵) را می‌توان با این قیمت پیدا کرد. قطعاً پژو پارس در این بازه قیمت بالاتری دارد و بین ۷۰ تا ۱۰۰ میلیون است. پژو ۴۰۵ GLX قیمت‌های پایین‌تر را به خود اختصاص می‌دهد.

پژو ۴۰۵

مزایای مشترک هر دو خودرو را باید موارد زیر دانست:

  • اتاق جادار و صندوق‌بار بزرگ
  • تعمیرات ساده و تأمین قطعات بی‌دردسر
  • بازار کارکرده‌های مناسب
  • سواری نرم و راحت نسبت به قیمت و سن و سال
  • عملکرد فنی قابل قبول نسبت به شرایط

در مورد پژو پارس نیز همان ماجرای فرانسوی‌الاصل بودن را در پی داریم. اما دقت داشته باشید که در بین نسخه‌های موجود، نمونه‌های سالم‌تر را پیدا کنید. البته که شناخت آنها کار ساده‌ای نیست. مزیت پژو ۴۰۵ نسبت به پژو پارس هزینه تعمیرات کمتر است. البته اختلاف قیمت آنها چندان زیاد نیست.

سمند گزینه خوبی برای سوال با 100 میلیون چه ماشینی بخریم

بهتر است در مورد پژو ۴۰۵ نمونه‌های انژکتوری را انتخاب کنید. توجه داشته باشید ۴۰۵‌های تولید پیش از سال ۸۰، عمدتا کاربراتوری هستند که مصرف سوخت بسیار زیادی دارند. در این بازه قیمتی ممکن است دوو سیلو نیز به شما پیشنهاد شود. اما دقت داشته باشید امروزه تإمین قطعات این خودروی محبوب کار ساده‌ای نیست.

همین موارد باعث شده که این خودروها در بین گزینه‌های بهترین ماشین زیر ۱۰۰ میلیون سال ۱۴۰۰ باشند. پیشنهاد می‌کنیم از طریق لینک‌های زیر کمی در دیوار جستجو کنید و آگهی‌های جدید این خودروها را تماشا کنید:

بر اساس آگهی‌های دیوار، خودروهای پژو ۴۰۵، پارس و سمند تولید سال‌های ۷۵ تا ۸۵ هم‌اکنون در بازه قیمتی ۷۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شوند. شما می‌توانید از طریق لینک‌های زیر آگهی‌های خودروها را مشاهده کنید.

آگهی‌های خرید و فروش پژو ۴۰۵

آگهی‌های خرید و فروش پژو پارس

آگهی‌های خرید و فروش سمند

جدیدترین آگهی‌های سمند

خرید سدان سایز کوچک و مونتاژی تا ۱۰۰ میلیون تومان

۳ – کیا ریو مونتاژ

در این قسمت از راهنمای خرید خودرو تا ۱۰۰ میلیون تومان، اجازه بدهید در این فهرست نام یک مونتاژی محبوب را نیز ذکر کنیم. کیا ریو در سال‌های حضورش در بازار ایران، محبوبیت و  مقبولیت قابل‌توجهی به‌ دست آورد، بااین‌حال، هنوز هم یک خودروی مناسب و قابل‌قبول شناخته می‌شود.

شاید سوال شما هم باشد که در سال ۱۴۰۰ با ۸۰ میلیون چه ماشینی بخرم که خب باید به شما بگوییم که می‌توانید نسخه‌های ۱۵ یا ۱۶ ساله این خودرو را در بازار پیدا کنید. این سدان سایز کوچک که هنوز از طراحی بدنه خوبی بهره می‌برد، از نظر ایمنی شرایط به‌نسبت مناسبی دارد و استانداردهای لازم را ارائه می‌کند.

مزایای کیا ریو مونتاژ عبارت است از: 

  • بازار کارکرده‌های مناسب
  • تأمین قطعات نه‌چندان سخت
  • طراحی بدنه و کابین خوب
  • عملکرد فنی مناسب
  • دوام کیفی قابل‌قبول

البته باید اضافه کرد پیدا کردن یک کیا ریوی سلامت در بازار کار راحتی نیست. در واقع مالکان این خودرو به‌دلیل عملکرد مناسبش تمایل چندانی به فروشش ندارند. این خودرو در مصرف سوخت نیز عملکرد خوبی دارد.

داده‌های حاصل از آگهی‌های دیوار نشان می‌دهد که کیا ریو مونتاژ کارکرده هم‌اکنون با قیمتی حدود ۸۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان قابل خرید است.

آگهی‌های خرید و فروش کیا ریو مونتاژ

پراید یکی از بهترین گزینه‌های خرید ماشین زیر ۱۰۰ میلیون

۴ – پراید

اگر به دنبال پاسخی برای سوال با صد میلیون تومان چه ماشینی بخریم هستید، باید بگوییم مگر می‌شود در این راهنمای خرید خودرو تا ۱۰۰ میلیون تومان صحبت از ماشین ارزان قیمت در ایران به‌ میان آید و اسمی از پراید برده نشود. البته که این خودرو معایب متعددی مانند ایمنی کم، کیفیت ساخت نامناسب و افت کیفی بالا دارد، اما همچنان در ایران طرف‌داران خود را داشته و از کم‌دردسرترین خودروها محسوب می‌شود و شاید بتوان گفت که بهترین گزینه خرید ماشین تا ۱۰۰ میلیون است!

در مورد این خودرو با هر سن و سال و شرایطی که داشته باشد، رعایت احتیاط در رانندگی یک اصل است. با درنظر‌گرفتن این اصل می‌توانید پراید را یک خودروی کم‌دردسر، کم‌خرج و مناسب بدانید.

از مزایای پراید باید به موارد زیر اشاره کرد:

  • بازار کارکرده پررونق
  • هزینه نگهداری پایین
  • فراوانی قطعات و قیمت مناسب آنها
  • مصرف سوخت اقتصادی

در بین نسخه‌های متعدد پراید قطعاً مدل‌های سال‌های ۸۶ به بعد پیشنهاد می‌شود. این مدل‌ها هم موتور بهینه شده دارند و هم بدنه آن‌ها تقویت شده است. در این بین تیپ‌های SX از پراید ۱۳۱ و ۱۳۲ انتخاب‌های خوبی هستند که ترمز ABS و EBD نیز دارند. اگر  قصد خرید ماشین زیر ۱۰۰ میلیون تومان دارید و البته تمایل به داشتن هاچ‌بک دارید همین تیپ از پراید ۱۱۱ نیز به شما پیشنهاد می‌شود.

شاید سوال شما هم باشد که در سال ۱۴۰۰ با ۷۰ میلیون چه ماشینی بخرم که در جوابتان باید گفت پرایدهای تولید سال‌های ۸۸ تا ۹۲ را می‌توانید در این بازه قیمتی پیدا کنید. فراموش نکنید که نسخه‌های قدیمی‌تر پراید مانند پراید صندوقدار و هاچ‌بک صبا و نسیم هم در بازار موجودند که مبلغی کمتر از ۷۰ میلیون می‌توان آن‌ها را خریداری کرد، اما اگر با محدودیت بودجه مواجه نیستید، بهتر است به‌دلیل عملکرد فنی ضعیف، آن‌ها را انتخاب نکنید.

آگهی‌های درج شده در دیوار نشان می‌دهد که انواع پراید تولید سال‌های ۸۸ تا ۹۲ در حدود ۷۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

آگهی‌های خرید و فروش پراید

جدیدترین آگهی‌های پراید

ام‌وی‌ام ۱۱۰ گزینه خوبی برای خرید خودرو زیر ۱۰۰ میلیون

۵ – ام‌وی‌ام ۱۱۰ و لیفان ۵۲۰ و سایر پیشنهادهای خرید خودرو تا ۱۰۰ میلیون تومان!

اگر خودروهای بالا برایتان جذاب نبوده و همچنان به دنبال خرید ماشین تا ۱۰۰ میلیون هستید ممکن است در این فهرست بتوان خودروهای مانند فولکس گل، دوو ماتیز، لیفان ۵۲۰ و ام‌وی‌ام ۱۱۰ را نیز گنجاند؛ حتی نسخه‌هایی از پیکان نیز در این فهرست جای می‌گیرد.

با این حال، دقت کنید خودروهایی مانند فولکس گل یا دوو ماتیز در حال حاضر عمری بیش از ۱۵ سال دارد و به‌عنوان خودروهای وارداتی مشکلات متعددی با تأمین قطعه خواهد داشت؛ ضمن اینکه اغلب این قطعات در صورت پیدا شدن هم قیمت زیادی دارد؛ بنابراین نمی‌تواند نقش یک خودروی بی‌دردسر و مقرون‌به‌صرفه را بازی کند.

خودروهای چینی سن بالا نیز به‌دلیل ضعف‌های متعدد مونتاژی و فنی پیشنهادهای خوبی محسوب نمی‌شود. می‌توان گفت کارکرده‌های قدیمی داخلی دربرابر اینها خودروهای بهتر و البته خوش‌فروش‌تری هستند. بنابراین اگر بودجه محدود زیر ۱۰۰ میلیون دارید، سراغ داخلی‌های کارکرده و پرتیراژ بروید. البته در این بین شابد بتوان تیبا صندوقدار کارکرده نزدیک به ۱۰۰ میلیون تومان پیدا کرد، اما برای داشتن آن باید چند میلیونی بیشتر از ۱۰۰ میلیون هزینه کنید.

برخی از خودروهای کارکرده ام‌وی‌ام ۱۱۰ و لیفان ۵۲۰ نیز در دیوار با قیمتی حدود ۱۰۰ میلیون تومان خرید و فروش دارند.

آگهی‌های خرید و فروش ام‌وی‌ام ۱۱۰

آگهی‌های خرید و فروش لیفان ۵۲۰

جمع‌بندی؛ بالاخره با ۱۰۰ میلیون تومان چه ماشینی بخریم؟

خب، بهترین گزینه‌های خرید خودرو تا ۱۰۰ میلیون تومان را مشاهده کردید. با وجود تمامی مطالب گفته شده، باید بگوییم که می‌دانیم که خودروهای معرفی شده هر یک به‌نوبه خود مشکلات و معضلاتی دارند، اما متأسفانه در این بازه قیمتی نمی‌توان خودروی قابل قبول‌تری پیدا کرد. پس بهتر است که هنگام انتخاب دقت به‌ خرج دهید و یک نسخه سالم‌تر و سرحال‌تر را در بین نسخه‌های موجود نشان کنید. 

نظر شما درباره راهنمای خرید ماشین ۱۰۰ میلیونی چیست؟ به نظر شما با صد میلیون تومان چه ماشینی بخریم؟ آیا خودروی دیگری هست که بتوان در این بازه قیمت خرید؟ اگر تجربه خرید خودروهای بالا را دارید، با ما و خوانندگان به اشتراک بگذارید.

جدیدترین آگهی‌های خودرو
55 نظرات
  1. کمال می‌گوید

    نگاه تو رو خدا! چه ۱۰۰ میلیون بدی اینارو بخری؟ من برم بمیرم

    1. abbas می‌گوید

      الان با ۱۰۰ میلیون تومن اون موقع همونم نمی تونی بخری 🙂

  2. حامد می‌گوید

    این دوو اسپرو چه ماشینی بود. اولین ماشینی بود که خریدم. الان باورم نمیشه که باید ۷۵ میلیون تومن بابتش پول بدی. من مفت خریده بودم.

    1. ا می‌گوید

      چند خریده بودی

  3. سمانه تهرانی می‌گوید

    الان پژو ۲۰۶ تیپ ۲ بهتره من بخرم یا کوییک ار؟ هرچند چهره ۲۰۶ رو ترجیح میدم اما کوییکم قیافهش بد نیست. ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. محمد می‌گوید

      به نظر من ۲۰۶ بخر؛خداوکیلی خوشکلتره؛البته باز هم نظر خود شخص از همه مهمتره.

      1. مرداد می‌گوید

        فقط ام وی ام ۵۳۰

    2. حامد می‌گوید

      کوییک خیلی بهتره و موتورش قدرتمندتره

      1. محمد می‌گوید

        کوییک آخه؟ پراید شرف داره به کوییک

      2. محمد می‌گوید

        با سلام ماشینایی رو که تاسقف صد میلیون نام بردید هیچ کدوم به درد نمیخوره، اسپرو که به روز نیست و لوازمش خیلی گرونه بقیه هم چینی دست دوم و لوازم گرون، بهترین گزینه یه پراید دسته دوم خونگی هست که همه لوازمش هم همه جا گیرت میاد، شاد باشید

    3. سجاد می‌گوید

      پیکان بخر

    4. ابراهیم می‌گوید

      سلام بانوی گرامی کوئیک آر هم زیباتر هست هم موتوری قدرتمندتر با تشکر

      1. علی می‌گوید

        چقدرم خوب و مهربان.

    5. Armin می‌گوید

      استهلاک کوییک خیلی پایین هست ضمنأ ۱۶ سوپاپش هم کردن! ۲۰۶ که الان تولید میشه ایرانیزه و بی کیفیت هست و تیپ۲ موتورش در حد پراید هست و واشر میزنه، کوبیک تو پارس خودرو خط ساندرو تولید میشه

      1. بهنام می‌گوید

        سلام برید ژیان بخرید خخخ

    6. مهران می‌گوید

      پژو ۲۰۶ از همه لحاظ بهتره.چهرش بروز تره از همه نظر برتری داره نسبت به ساینا و کوییک و این چرتو پرتا

    7. ا می‌گوید

      مگه داری لباس میخری

    8. حمید می‌گوید

      سمانه خانم. کوییک ۱۵۰ میلیون تومان قیمت داره. موتور پراید تقویت شده هست. فکر میکنم خرجشم از ۲۰۶ کمتره.

    9. بهنام می‌گوید

      سلام .. کوییک بهتره چون خرجش کمتره ۲۰۶هم جوان پسنده خوبه ولی خرجش الان بالاست

  4. taha می‌گوید

    دوو سیلو که اسپرو سره اصلا وجود نداره

  5. نیما می‌گوید

    واقعا روزی رو نمی‌دیدم که تا ۱۰۰ میلیون تومن بابت این خودروها پول بدم. همون وکترا و اسپرو باز از این داغونای داخلی بهترن

    1. abbas می‌گوید

      اون روزی که فکر نمی کردی ۱۰۰ میلیون بایت اینا پول بدی همون ۱۰۰ میلیونُ هم نداشتی 🙂

  6. جوادی می‌گوید

    به دولتی که مردمانش باید دنبال ماشین دست دوم بگردند و نتواند اقتصاد را جوری بچرخاند تا مردم در رفاه باشند چی باید گفت؟

    1. داود می‌گوید

      باید گفت الا برکت الله
      خرداد ۱۴۰۰ بریم دوباره
      تو صف بیاستیم رای بدیم
      و در سرنوشت کشور عزیزمون سهیم باشیم
      مشت محکمی هم بزنیم به اونجای که باید بزنیم

    2. امیر می‌گوید

      واقعا با ۱۰۰ میلیون باید این ماشین‌ها رو خرید؟؟؟

    3. محمد می‌گوید

      سلام لطفا بگید علی برکت الله

    4. abbas می‌گوید

      علی برکت الله

  7. امیر می‌گوید

    همین الان هرجای دنیا بری با صد میلیون بهترین وبروزترین ماشینای دنیارو ازدم قسط بدون بهره بهتون میدم منتها ماهادفعلا در قسمت جهنمه دنیا گیر کردیم و در آرزوی کمترینهاییم…گرچه حقمون همینه

  8. شاهرخ می‌گوید

    امروزه ۸۰ درصد مردم ماشین بخاطر استفاده خانواده نمیخرن بلکه ب نوعی نان شبشون هست ! اون پژو ۷۶ تا الان باید سه بار ذوب شده باشه قانونن ! نه اینکه بعداز۲۵سال انتظار خریدش وجود داشته باشه

  9. سجاد می‌گوید

    با۱۰۰میلیون میشع بهترین ماشین خارجی رو وارد کرد ن اینکه بیایم اینجا ماشینای ترکیده و دست دوم

  10. نیما می‌گوید

    فقط باید گفت متأسفم برای این دولت و مجلس که این بلا رو سر مردم آوردن

  11. مرتضی می‌گوید

    من یک ماهی هستش که بعد از چندین سال دوری به خاطر شرایط بوجود اومده اومدم ایران و لیکن قبل آمدن تقریبا سه ماه پیش ماشین فورد فیستا ۲۰۱۴ با ۸۰ هزار کارکرد خودم رو که فول اپشن بود فروختم ۴۳۰۰دلار اون هم با دلار پیش پرداخت از دم قسط با شش ماه استراحت بدون سود یعنی صفر در صد ! و متقابلاً شرکت تویوتا هم پروموشن مشابه ولی بدون پیش پرداخت از دم قسط ؛ و البته ماشین سال ۲۰۲۰ !!!! این یعنی بازار رقابتی برای فروش محصول نه بازار انحصاری ! خیلی درد و تاسف داره این وضعیت کنونی ……

  12. حامد می‌گوید

    عالی ممنونم

  13. یه مخترع می‌گوید

    واقعا که

  14. شاه می‌گوید

    به نظر من MVM ولیفان از بقیه بهتر باشه. ممنون

  15. محمد می‌گوید

    ای کاش پ ر ا ی د باز هم تولید بشه، من که خیلی از تیپش خوشم میاد

    1. ا می‌گوید

      پراید هم از تیپ تو خوشش میاد

  16. هانی می‌گوید

    خدیاااا ببین داریم به کجاها کشیده میشیم ۱۰۰تومن پول بی زبونو بدیم این ماشینای بُنجُل.
    یه مقدار دیگ بزارین روش یه ماشین شرافتمندانه سوار شین‌.

    1. Mmd می‌گوید

      عشق فقطelx

  17. مرتضی می‌گوید

    با سلام شما برای کسی که حقوق بگیره و درآمد معمولی داره که خیلی نمیتونه هزینه دائمی کنه کدوم رو پیشنهاد می‌کنید.مخصوصا جلوبندی و فنی

  18. ابوالفضل قاسمی می‌گوید

    به نظر من پژو پارس از همشون بهتره.

  19. مرداد می‌گوید

    فقط ام وی ام ۵۳۰

  20. شادمهر می‌گوید

    من ک با صد تومن ی لندکروز ۲۰۱۲ میخرم اینجوری بهتره

  21. شادمهر می‌گوید

    من ک با صد تومن ی لندکروز ۲۰۱۲ میخرم

  22. فرید می‌گوید

    با ۱۰۰ میلیون میشد قبلا دوتا بنز الگانس خرید یا باهاش میشد ۳ تا ماکسیما صفر خرید الان چی؟قدرت پول ما روز به روز داره میره پایین.تا کجا حالا حالا ها باید ریزش ارزش پولمونو در مقابل پول های خارجی ببینیم؟هنوز هم میخواین بگین اقتصاد ما جزو بهترین اقتصاد های دنیاست؟واقعا برای این دولت متاسفم برای خودمون هم همچنین لیاقت ما این واقعا هست؟؟؟؟؟

  23. علی می‌گوید

    مملکت به کجا رسیده که با ۱۰۰ میلیون باید اینارو بخریم

  24. ابوالفضل می‌گوید

    ما سراتو کره ای سال ۹۰ خریدیم ۳۸ میلیون

  25. محمد می‌گوید

    این همه ماشین بی کیفیت مثال زدین ولی حرفی از خودرو ریو نزدین که سرتر ازهمه ایناس

  26. احمد می‌گوید

    خانه از پای بست ویران است

  27. سوفیا می‌گوید

    ایران فعلی انتخاب من نیست

  28. لقمان عظیمی می‌گوید

    به نظر من عامل اصلی این وضع بد اقتصادی خودمونیم.پراید میشه ۱۷۰میلیون میریم میخریم.بعد میشه ۱۵۰ میگم ۲۰ میلیون ارزون شد بازم میریم میخریم.باید اونقدر نخریم که کلا پراید بشه قیمت ۳سال پیش نه که الان شده ۱۵۰ میلیون.واقعا ادم گریش میگیره.شرمنده ملت ایران.

  29. Kiana می‌گوید

    تف به ذات اون دزدی که پژو پارس ما رو از دم خونه دزدید و حالا با چندرغاز پول بیمه‌اش هیچی نمیشه خرید. لعنت به باعث و بانی این اوضاع مملکت. اینم از دولت مردمی (؟؟!) هیچی که بهتر نشد، افتضاحترم شده

  30. رضا می‌گوید

    من شخصا احساس میکنم تو یک جهنم واقعی بدنیا اومدم و همه چیز برای ما حروم شده و ۱۸ساله یک پراید ۸۳ سوارم – ۲۸ساله شاغلم و مهندس پایه یک – آدمی با سابقه من تو کشورهای درت حسابی شاید بنز سوار بشه با حقوق کافی – من به بقیه توهین نمیکنم و نظر نمیدم ولی شخصا آدم پوچی شدم که تو هیچ قسمت از زندگیم حق انتخاب ندارم —

  31. منظم می‌گوید

    دوستان با صد میلیون چه ماشینی بخرم؟ میشه راهنماییم کنید. پول بیشتری ندارم متاسفانه

  32. میثم می‌گوید

    ضمن عرض سلام باید بگم با ۱۰۰ میلیون چری ویانا a15 از بقیه محصولاتی که اسم بردین فکر کنم بهتر باشه اونایی که دارن همه ازش تعریف کردن

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.