خرید و قیمت مبلمان اداری در حکیمیه تهران

صندلی چرخدار جک دار قابل تنظیم

در حد نو
۵,۵۰۰,۰۰۰ تومان
پریروز در حکیمیه
صندلی چرخدار جک دار قابل تنظیم

صندلی انتظار نیلپر

نو
۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان
۳ روز پیش در حکیمیه
صندلی انتظار نیلپر

صندلی انتظار

در حد نو
۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان
۳ روز پیش در حکیمیه
صندلی انتظار

میز پیشخوان

در حد نو
۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان
۴ روز پیش در حکیمیه
میز پیشخوان

کانتر

در حد نو
۴,۵۰۰,۰۰۰ تومان
۴ روز پیش در حکیمیه
کانتر

مبلمان اداری

کارکرده
۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان
هفتهٔ پیش در حکیمیه
مبلمان اداری

مبل اداری

در حد نو
۲,۶۰۰,۰۰۰ تومان
هفتهٔ پیش در حکیمیه
مبل اداری

پارتیشن اداری چهارتکه بعلاوه در متحرک

در حد نو
۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان
۲ هفته پیش در حکیمیه
پارتیشن اداری چهارتکه بعلاوه در متحرک

میز ۲۵ نفره

در حد نو
۵,۵۰۰,۰۰۰ تومان
۳ هفته پیش در حکیمیه
میز ۲۵ نفره

صندلی مدیریت

در حد نو
۲,۸۰۰,۰۰۰ تومان
۳ هفته پیش در حکیمیه
صندلی مدیریت

میز کار اداری کارشناسی برند جلیس

در حد نو
۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان
۴ هفته پیش در حکیمیه
میز کار اداری کارشناسی برند جلیس
بعدی

فرض بگیرم که شما دست به کار شده‌اید و تصمیم گرفتید شغلی را شروع کنید که حول محور فعالیتی که دوست دارید می‌چرخد. شاید در ابتدای امر بتوانید برخی از امور را از خانه انجام دهید اما زمانی که تیم شما بزرگ شود، نیازمند مکانی برای گردآوردن تیم و ادامه مسیر کسب‌وکارتان هستید. اگر رویای داشتن دفتری را در سر می‌پرورانید، این دفتر نیازمند تجهیزاتی شامل مبلمان اداری است. کارمندان شما نیازمند تجهیزات اولیه‌ای هستند تا بتوانند وظایف محوله را انجام دهند؛ بنابراین لازم است با این موضوع آشنا شوید که برای تجهیز یک دفتر کاری به چه نوع مبل اداری نیاز خواهید داشت.

مبلمان اداری چیست؟

اقلامی که در یک دفتر اداری استفاده می‌شوند به‌طورکلی به سه دسته اصلی مبلمان اداری، تجهیزات فناوری و لوازم اداری تقسیم می‌شوند. مبلمان اداری شامل تمامی تجهیزاتی است که در یک فضای اداری یا کاری مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ بنابراین تجهیزاتی مانند میز، صندلی، فایل‌های اداری یا قفسه‌ها، کتابخانه، کمد، میز کنفرانس و مبل راحتی و یا هر وسیله دیگری که کسب‌وکار شما به آن نیاز دارد به‌عنوان مبلمان اداری شناخته می‌شود.

همه شرکت‌ها به تمامی وسایلی که اشاره کردیم نیاز نخواهند داشت و شما بر اساس ماهیت کار و نیاز خود می‌توانید مبل اداری خریداری کنید. به این ترتیب از وسایل خریداری شده به صورت بهینه استفاده کرده و در نتیجه در هزینه‌های اولیه شرکت صرفه‌جویی خواهید کرد. اما آنچه که در این میان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، کاربردی بودن تجهیزاتی است که خریداری می‌کنید. هر چند که مسئله قیمت برای کسب‌وکارهای نوپا چالش بزرگی می‌تواند باشد اما این موضوع را در نظر داشته باشید که همواره قیمت بالاتر به معنای کیفیت بالاتر نخواهد بود.

تاریخچه مبلمان اداری

در قرن هجدهم برای اولین بار دفتر کار به مفهوم امروزی آن شکل گرفت. دفتر کار آن زمان شامل ردیف‌هایی از میز و صندلی برای کارمندان و یک سری میز و صندلی جداگانه در دفتری مخصوص برای مدیران ارشد بود. در نیمه دوم قرن هجدهم میزهایی با سیستم‌های بایگانی نوآورانه روی کار آمدند، میزهایی که دارای کشوهایی برای بایگانی مدارک بودند. یکی از طراحی‌های کلاسیک نمادین که در سال 1899 طراحی شد شامل یک مبل اداری بود که به شکل منحنی بوده و در هر دو طرف دارای چراغ مطالعه و کشوهایی برای بایگانی بود. با ظهور فناوری‌های جدیدی مانند "ماشین تحریر" و "تلفن"، طراحی مبلمان اداری نیز با پیشرفت تکنولوژی سازگار شد و ردیف‌های بلندی از میز و صندلی موازی یکدیگر شکل گرفت که دفتر اداری نام داشت. به مرور زمان و با پیشرفت تکنولوژی و تغییر محیط‌های کاری و روی کار آمدن استارتاپ‌ها، مبلمان اداری تغییرات زیادی کرد تا به شکل امروزی درآمد.

دلایل اهمیت خرید مبلمان اداری مناسب

شرکت‌های تولیدکننده مبلمان اداری هر روز تلاش می‌کنند تا با الهام گرفتن از هر آنچه که باعث راحتی و آسایش افراد در محیط کار می‌شود، مبلمانی را طراحی کنند که در عین سادگی و کم‌جا بودن، کاربردی نیز باشد. از طرفی کسب‌وکارهای مختلف نیز به دنبال این هستند که تا حد امکان فضایی راحت، سازنده و خلاق برای کار ایجاد کنند. با توجه به اینکه کارمندان زمان زیادی در طول روز را پشت میزهای تحریر خود در محل کار سپری می‌کنند، بنابراین ساختار و ارگونومی مبلمان اداری برای سلامت کلی آن‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار خواهد بود.

سلامت جسمی و راحتی یکی از عواملی است که اجازه می‌دهد افراد برای مدت طولانی‌تری بدون آسیب زدن به کمر و ستون فقرات خود، کار کنند. طراحی ارگونومی صندلی‌های اداری خصوصاً در اواخر قرن بیستم بسیار مورد توجه قرار گرفت چرا که راحتی یک صندلی به‌طور مستقیم روی میزان بهره‌وری افراد تأثیر داشت. از طرفی اندازه استاندارد یک میز اداری که شامل ارتفاع مناسب است تاثیر زیادی روی کاهش دردهای کمر و دست داشت چرا که با ساخت یک میز با ارتفاع استاندارد افراد برای دسترسی کامل به میز و تجهیزات روی آن، دیگر نیازی به دراز کردن دست خود یا خم کردن ستون فقراتشان نداشتند؛ بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که افراد در طول روز با مشکلات جسمی روبرو نمی‌شدند.

نکاتی برای خرید انواع مبلمان اداری

یک فضای کوچک را فرض کنید که با انبوهی از مبل اداری از انواع مختلف پُر شده است و وقتی که کشوها باز یا صندلی‌ها اندکی جابجا می‌شوند، عبور و مرور مختل می‌شود. این آشفتگی نه تنها کمکی به راحتی کارکنان نخواهد کرد بلکه بازدهی آن‌ها را نیز کاهش می‌دهد. هر چقدر اطراف شما شلوغ‌تر باشد، تمرکز کردن به کاری سخت‌تر تبدیل خواهد شد؛ بنابراین بهتر است نکاتی که در ادامه بررسی می‌کنیم را برای خرید مبلمان اداری در نظر داشته باشید.

  • فضای کاری

انواع مبلمان اداری در شکل‌ها و ابعاد مختلفی تولید می‌شوند و نوع مبل اداری که تهیه می‌کنید در وهله اول به فضای موجود بستگی دارد. در شرایطی که دارای فضای کافی هستید، قاعدتاً محدودیتی در انتخاب انواع مبلمان اداری نخواهید داشت؛ اما زمانی که با محدودیت فضا مواجه هستید، بهترین کار انتخاب مبل اداری است که جای کمتری می‌گیرد اما کاربردی‌تر است.

  • نیاز کسب‌وکار

بعد از اندازه محیط کاری، آنچه که برای خرید انواع مبلمان اداری اهمیت دارد، نیاز کسب‌وکار است. همه کسب‌وکارها به میز و صندلی و فایل بایگانی نیاز دارند اما شاید شما نیازی به کتابخانه نداشته باشید، اگر فضای کافی را دارید، داشتن کتابخانه گزینه خوبی برای مرتب کردن محیط کار خواهد بود؛ اما اگر فضای کمی در اختیار شماست بهتر است تنها به اندازه نیاز خود و تعداد افراد مبل اداری خریداری کنید.

  • ضریب راحتی افراد

زمانی که برای خرید انواع مبلمان اداری اقدام می‌کنید باید راحتی افرادی که از آن استفاده می‌کنند را در نظر داشته باشید. راحتی افراد در محیط کار بهره‌وری آنان را افزایش داده و منجر می‌شود کارها را به شکل خلاقانه‌تری انجام دهند.

  • طراحی مناسب

افراد روزی حداقل 8 ساعت از وقت خود را در دفتر کار سپری می‌کنند؛ بنابراین طراحی مناسب میز و صندلی یا به عبارتی مبلمان اداری از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار خواهد بود. چون اگر صندلی اداری طراحی ارگونومی نداشته باشد به مرور زمان باعث بروز بیماری‌های حاد در ستون فقرات خواهد شد؛ بنابراین اولین چیزی که برای خرید انواع مبلمان اداری باید در نظر بگیرید، طراحی ارگونومیک آن است.

هدف از طراحی ارگونومیک مبلمان اداری، افزایش بهره‌وری است. با افزایش بهره‌وری، افراد رویه‌های کاری را به صورت شهودی راحتتر انجام داده و کارایی آن‌ها افزایش پیدا می‌کند. ارگونومی از دو واژه یونانی "Ergon" به مفهوم "کار" و "Nomoi" به مفهوم "قوانین طبیعی" گرفته شده و به معنای دانش شناخت کار و رابطه افراد با کار است؛ بنابراین ارگونومی به مفهوم طراحی برای کارایی و راحتی بیشتر در محیط کار خواهد بود.

  • میزان بودجه

یکی از مهم‌ترین مواردی که باید در خرید مبل اداری در نظر داشته باشید، میزان بودجه شماست. در حال حاضر برندهای مبلمان اداری مختلفی در حال تولید انواع مبلمان اداری هستند و با توجه به متفاوت بودن قیمت نهایی هر محصول، باید با در نظر گرفتن نیازهای کسب‌وکار، کاربردی و ارگونومی بودن مبل اداری، ابعاد محیط کاری و میزان بودجه، مبلمان اداری را خریداری کنید که بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

معرفی برندهای مبلمان اداری

در حال حاضر برندهای مختلفی در حوزه طراحی و تولید مبلمان اداری فعالیت دارند که در ادامه به معرفی برخی از آن‌ها می‌پردازیم.

  • نیلپر

یکی از نام آشناترین برندهای مبلمان اداری، نیلپر است که فعالیت خود را از سال 1371 آغاز کرد. این شرکت در حال حاضر کارخانه‌ای مدرن و مجهز به مساحت 40 هزار مترمربع دارد و تمامی محصولات آن در حوزه تجهیزات اداری است.

  • لیو

لیوتاب فعالیت خود را در سال 1384 آغاز کرد و در حال حاضر یکی از مجموعه‌های معتبری است که مبلمان اداری خود را بر اساس استانداردهای بین‌المللی طراحی و تولید می‌کند.

  • جلیس

جلیس یکی از برندهای قدیمی مبلمان اداری است که فعالیت خود را از سال 1352 آغاز کرده و اکنون در فضایی به وسعت 15 هزار مترمربع فعالیت دارد. از جمله محصولات برند جلیس می‌توان به میزهای اداری، فایل و کتابخانه، میزهای کنفرانس، مبلمان خانگی شامل میز تلویزیون و سرویس خواب و پارتیشن اشاره کرد.

  • نظری

نظری یکی دیگر از برندهای قدیمی مبلمان اداری در ایران است که فعالیت خود را از سال 1338 با تولید انواع تخت، صندلی، گهواره و جالباسی آغاز کرد. سبد محصولات فعلی این برند علاوه‌بر موارد ذکر شده شامل میز، صندلی و نیمکت آموزشی، صندلی انتظار و صندلی رستورانی است.

  • هلگر

هلگر در میان برندهای مبلمان اداری شاید جوانترین برند باشد که از حدود 5 سال پیش فعالیت خود را در حوزه مبل اداری آغاز کرده و زیرمجموعه گروه مهندسی خور است.

  • ساجیران

ساجیران یکی دیگر از برندهای مبلمان اداری است که بیش از 25 سال سابقه تولید داشته و کارخانه‌ای به وسعت 8 هزار مترمربع با ماشین‌آلات مدرن دارد.

  • راد سیستم

راد سیستم یکی از قدیمی‌ترین برندهای مبلمان اداری و جزو موفق‌ترین مجموعه‌های این حوزه است که فعالیت خود را از سال 1327 آغاز کرد. از جمله مشخصه‌های محصولات راد سیستم می‌توان به چرخ‌های گردان با دوام، پشتی و پایه مستحکم و پایداری و ارگونومی اشاره کرد.

  • فیلپا

مجموعه فیلپا به‌عنوان اولین تولیدکننده مبلمان مدولار شناخته می‌شود. طراحی هوشمند و بادوام از جمله مزایای رقابتی این برند است. در ساخت مبلمان اداری فیلپا از مواد اولیه متنوعی مانند چوب، فلز، آلومینیوم، فیبر، شیشه و چرم استفاده می‌شود.

  • اروند

گروه صنعتی اروند از جمله مجموعه‌هایی است که در ابتدای امر به تولید صندلی‌های اداری پرداخت. این مجموعه که از سال 1338 آغاز به کار کرده و در حال حاضر سبد کاملی از محصولاتی چون صندلی اداری، صندلی کنفرانس، صندلی انتظار و مبلمان راحتی و میز دارد.

خرید مبلمان اداری از سایت دیوار

مبلمان اداری یکی از مهم‌ترین لوازمی است که برای تجهیز محیط کسب‌وکار خود به آن نیاز دارید. همان‌طور که در این مقاله اشاره کردیم یک مبل اداری مناسب با طراحی ارگونومیک می‌تواند بهره‌وری افراد در محیط کاری را افزایش دهد؛ بنابراین باید در انتخاب و خرید آن نهایت دقت را به خرج دهید. اینجا برندهای مختلف مبلمان اداری معرفی شدند و شما می‌توانید برای تجهیز محیط کار خود یکی از آن‌ها را از سایت دیوارانتخاب کنید.