اگزوز S400
| کارکرد | مدل (سال تولید) | رنگ |
|---|---|---|
| ۱۱۲۷۹ | ۱۴۰۲ | نقرهای |
توضیحات
درود اگزاز s400 در حد نو هست خط و خش جزعی داره الان خیلی گرون شده حرف 4/5تومن هست هرکسی خواست بهش میدم 3تومن معامله با اگزاز انرژی یا بینام یا شیرازی هم داشته باشی در حد نو مثل اگزاز خودم باشه میکنم یه کاربرات تمیز و سالم به شرط هم دارم هرکسی خواست قیمت با هم صلاح میایم میدمش
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.







