کارشناس کال سنتر(مرکزتماس وپشتیبانی)در هلدینگ مادر
نوع همکاری | نیاز به سابقه |
---|---|
پاره وقت | ندارد |
توضیحات
*فرصت شغلی ویژه برای دانشجویان و دیپلمه ها هلدینگ مادردر راستای توسعه واحد ارتباط با مشتریان، از افرادمستعد وبا انگیزه جهت همکاری دربخش کال سنتر(مرکزتماس وپشتیبانی مشتریان) دعوت به عمل می آورد: *شرح وظایف: *پاسخ گویی تلفنی به مشتریان وراهنمایی آن ها درخصوص خدمات ومحصولات هلدینگ *ثبت و پیگیری درخواست ها،شکایات وپیشنهادات مشتریان *هماهنگی باواحدهای داخلی جهت رفع مشکلات مشتریان *حفظ و ارتقاء رضایت مشتریان ازطریق ارتباط موثر وحرفه ای شرایط احراز: *حداقل مدرک دیپلم یادانشجوی فعال *فن بیان قوی وتوانایی برقراری ارتباط موثر *آشنایی اولیه باکامپیوترونرم افزارهای ساده *روحیه کارتیمی،مسئولیت پذیری ونظم درانجام امور *بدون نیاز به سابقه کار(آموزش حرفه ای رایگان) *نوع همکاری: تمام وقت یاپاره وقت(مناسب برای دانشجویان) شیفت های منعطف صبح، عصر یا شب مزایا: محیط کاری پویاو حرفه ای امکان ارتقاء شغلی در ساختار هلدینگ متقاضیان محترم میتوانندبه سایت استخدام بامادر مراجعه، وفرم استخدام را تکمیل نمایند. یارزومه کاری ومشخصات خودرا به چت دیوار ارسال کنند نام ونام خانوادگی: مدرک تحصیلی: کد ملی: آدرس: شماره تماس:
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.