a16 128g ram6
توضیحات
گوشی تمیزه باطری عالیه صفحه نمایش یک خط افتاده ک دیده نمیشه و به تاچ اسیب نرسبده پیکسل هم نسوخته اثر انگشت هم از کار افتاده ۲ تومن به خاطر صفحه و ۲ تومن به خاطر اثر انگشت کم کردم شما بری همین گوشیو بدون عیب بخری کار کردشو باید ۲۵ تا ۲۶ پول بدی . تمام تخفیف ها از همه جانب اعمال شده و قیمت مقطوعه. تماس گرفتید پاسخگو نبودم پیامک بدید لطفا.
هشدار سامانهٔ همتا:
در صورت انجام معامله، از فروشنده کد فعالسازی را گرفته و حتما در حضور ایشان، دستگاه را از طریق #7777* برای سیمکارت خود فعالسازی نمایید.
آموزش تصویرییادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.



