Galaxy A52
توضیحات
دستگاه سالم جعبه داره رجیستر شدهاس انتقال مالکیت اوکیه شارژر ۲۵ وات داره (ب همراه کابل و تبدیل اداپتور) گارد هم دارم اگ دوس داشتین میفرستم واستون معاوضه با آیفون X و A17 و A16 و شیائومی هم قیمت بدون تعمیر دوربینش خیلی خوبه عکساش عالیه
هشدار سامانهٔ همتا:
در صورت انجام معامله، از فروشنده کد فعالسازی را گرفته و حتما در حضور ایشان، دستگاه را از طریق #7777* برای سیمکارت خود فعالسازی نمایید.
آموزش تصویرییادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.



