نقدونظرهای بسیاری از همکاران ما در دیوار، هر کدام به نوعی در تألیف این کتاب نقش داشته است. شما نیز با ارائهٔ پیشنهادها و بازخوردهایتان، میتوانید به ما در رشد و بهبود راهنمای برند دیوار کمک کنید.
مخاطب این کتابچهٔ برند چه کسانی هستند؟
این کتابچهٔ برند برای طراحان، تولیدکنندگان محتوا، تیمهای تبلیغاتی، آژانسهای خلاق، توسعهدهندگان وب، و بسیاری از افرادی که بیواسطه یا باواسطه به پروژههای دیوار مرتبطند، آماده شده است. همچنین، این کتابچهٔ برند برای اعضای تیمهای داخلی دیوار که نیاز به درک عمیقتر از هویت برند و نحوه استفاده از آن در پروژههای خود دارند، بسیار مفید است. آشنایی کامل با دستورالعملهای این کتابچهٔ برند، به هماهنگیِ خروجیهای محتواییِ دیوار (چه بصری، چه کلامی) و ارتباطِ همگنِ مخاطبان با برند میانجامد.
چرا به این کتابچهٔ برند نیاز داریم؟
این کتابچهٔ برند با ارائهٔ راهنمایی جامع و یکپارچه پیرامون عناصر بصری و لحنی و هویتی برند، حین اجرای پروژههای مرتبط به برند دیوار، به کار شما میآید. با بهرهگیری از دستورالعملهای این کتابچهٔ برند، خروجیهای محصولی ما یکپارچه و همراستا با شخصیت برند خواهند بود. همچنین، با توجه به اینکه این کتابچهٔ برند با در نظر گرفتن پرسونای کاربر دیوار تدوین شده است، رعایت این موارد به تولید محتوای درونمحصولی یا برونمحصولی مفیدتر برای کاربر نهایی منجر میشود. تجربهٔ کاربری یکنواخت و اعتماد مخاطب به برند تضمین میشود.
آیا نسخهٔ عمومی کتابچهٔ برند برای همه در دسترس و قابل استفادهٔ شخصی است؟
بله. نسخهٔ عمومی برای آشنایی و راهنمایی همگانی منتشر شده است؛ اما المانهای برند دیوار (مانند لوگو، رنگها، تایپوگرافی و ...) منحصراً برای استفاده در پروژههای مرتبط با دیوار آماده شدهاند؛ و استفاده از آنها فقط و فقط با اجازهٔ رسمی تیم مارکتینگ دیوار مجاز است. توجه: نقض مالکیت معنوی کتابچهٔ برند دیوار میتواند تبعات حقوقی به همراه داشته باشد.
چگونه میتوان به فایلهای قابل ویرایش (لوگوها، قالبها و ...) دسترسی داشت؟
در بخش پایانی کتابچهٔ برند، لینکها و منبعهای دانلود فایلهای قابل ویرایش آمده است. در صورت نیاز به منبعی اختصاصی یا پشتیبانی تخصصی، از طریق ایمیل marketing@divar.ir با تیم مارکتینگ دیوار در تماس باشید.
آیا برای تولید تمام محتواهای مرتبط با دیوار باید به این کتابچهٔ برند مراجعه کنیم؟
بله. این کتابچهٔ برند بخش عمدهٔ توضیحات لازم پیرامون استفادهٔ درست از لوگو، رنگها، فونتها، تصاویر و سایر المانهای محتوایی را در خود دارد، تا بتوانید بهراحتی مطابق با استانداردهای برند دیوار عمل کنید. لازم به ذکر است که محتوایی که با این راهنما مطابقت نداشته باشد، مورد پذیرش ما نخواهد بود.
آیا در این کتابچهٔ برند به نمونههای عملی و موردی پرداخته شده است؟
بله. در بخشهای مختلف کتابچهٔ برند نمونههای عملی متعددی آمده است که با بهرهبردن از آنها میتوانید استفاده از دستورالعملهای کتابچهٔ برند را در پروژههای واقعی درک کنید.
آیا کتابچهٔ برند دیوار تغییر میکند و بروزرسانی میشود؟
بله. تیم مارکتینگ دیوار بهصورت منظم این کتابچهٔ برند را بروز میکند. نسخههای جدید کتابچهٔ برند و اطلاعیههای مرتبط با آن در همین صفحه منتشر میشوند.
آیا برای سوالهای فنی یا مشکل در استفاده از کتابچهٔ برند، پشتیبانی دارید؟
بله، با بروز هرگونه ابهام یا مشکل در استفاده از کتابچهٔ برند، مسئله را از طریق ایمیل marketing@divar.ir با ما در میان بگذارید.
چه منابع و ابزارهایی برای درک بهتر هویت برند به همراه این کتابچهٔ برند معرفی شدهاند؟ّ
علاوه بر دستورالعملهای گرافیکی، منابعی نظیر راهنمای استفاده از لحن نوشتاری، موارد استفاده در شبکههای اجتماعی و نمونههای تصویری در این کتابچهٔ برند موجود است تا یک چشمانداز جامع از هویت برند ارائه دهد.
آیا برای ارائهٔ نظر پیرامون این کتابچهٔ برند راهی وجود دارد؟
بله. تیم مارکتینگ دیوار همواره از پیشنهادها، انتقادها، و طرحهای سازنده استقبال میکند. برای ارائهٔ هرگونه نظر دربارهٔ کتابچهٔ برند دیوار، با ایمیل marketing@divar.ir در تماس باشید.