گیتار C70
توضیحات
سلام وقت بخیر گیتار اصلی اندونزی نیست پرسیدم گفتن گیتارم چینی تحت لیسانسه سرچ کنید مشخصاتشو متوجه میشین اما گیتارش از خیلی لحاظا عالیه تستم کردن سالم و بدون هیچ ضربس میتونید چک کنید یه سالی ام هست استفاده نکردم میخوام بفروشمش سیماش برای کسی که میخواد تازه یاد بگیره خوبه اما حرفه ایا باید ی دست سیم عوض کنن چون از یه سال پیش باهاش کار نکردم تا الان قیمت بازارم گرفتم اکبندش بین چهل تا چهل و پنج میلیون تومنه ولی متفاوت قیمت دادن بهم هم کاسب هم سایت من به بالاترین قیمت پیشنهادی میفروشمش من سی تومن مدنظر خودم بوده طبق سخنان کاسبا و درصد کسری که از سایت گرفتم حالا مشتری اگه واقعی باشه کنار میام باهاش میتونین با این مبلغی که میخواین هزینه کنیدC40 اکبند بگیرین اما صداش مثل C70 نیس اونایی که اینکاره ان خودشون در جریان هستن کیفم داره همراهش باتشکر از شما و دیوار
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.



